Sunday, June 19, 2011

LETTER of the FATHER'S LOVE for you (in Spanish)

Whether you are "fatherless", had a horrible earthly dad or were privileged to have a GREAT DAD
This is a love letter from OUR FATHER in heaven,
who LOVES you
like this
Spanish Father's Love Letter from Barry Adams on Vimeo.

I would have like to share the same videos as I have on aMazing Grace... for Father's Day in Spanish here, but I was unable to find them. So, in case you never heard the Father's LOVE for you... I am sharing the well known Father's Love Letter... in Spanish, of course. It is always available near the bottom of my home blog.

Carta de Amor del Padre
Mi Hijo 

Puede que tú no me conozcas,
pero Yo conozco todo sobre tí
Salmos 139:1
Yo sé cuando te sientas y cuando te levantas
Salmos 139:2

Todos tus caminos me son conocidos
Salmos 139:3

Aun todos los pelos de tu cabeza están contados
Mateo 10:29-31

Porque tú has sido hecho a mi imagen
Génesis 1:27

En mí tú vives, te mueves y eres
Hechos 17:28

Porque tú eres mi descendencia
Hechos 17:28

Te conocí aun antes de que fueras concebido
Jeremías 1:4-5

Yo te escogí cuando planeé la creación
Efesios 1:11-12

Tú no fuiste un error, porque todos
tus días están escritos en mi libro
Salmos 139:15-16

Yo he determinado el tiempo exacto de tu
nacimiento y donde vivirías
Hechos 17:26

Tú has sido creado de forma maravillosa
Salmos 139:14

Yo te formé en el vientre de tu madre
Salmos 139:13

Yo te saqué del vientre de tu madre
el día en que naciste
Salmos 71:6

Yo he sido mal representado por
aquellos que no me conocen
Juan 8:41-44

Yo no estoy enojado y distante,
soy la manifestación perfecta del amor
1 Juan 4:16

Y es mi deseo gastar mi amor en tí simplemente
porque tú eres mi hijo y Yo tu padre
1 Juan 3:1

Te ofrezco mucho más que lo que
tu padre terrenal podría darte
Mateo 7:11

Porque Yo soy el Padre Perfecto
Mateo 5:48

Cada dádiva que tú recibes viene de mis manos
Santiago 1:17

Porque Yo soy tu proveedor quien
suple tus necesidades
Mateo 6:31-33

El plan que tengo para tu futuro
está siempre lleno de esperanzaJeremías 29:11

Porque Yo te amo con amor eterno
Jeremías 31:3

Mis pensamientos sobre tí son incontables
como la arena en la orilla del mar
Salmos 139:17-18

Me regocijo sobre tí con cánticos
Sofonías 3:17

Yo nunca pararé de hacerte bien
Jeremías 32:40

Porque tú eres mi tesoro más precioso
Éxodo 19:5

Yo deseo afirmarte dándote
todo mi corazón y toda mi alma
Jeremías 32:41

Y Yo quiero mostrarte cosas
grandes y maravillosas
Jeremías 33:3

Si me buscas con todo tu corazón,
me encontrarás
Deuteronomio 4:29

Deleítate en Mí y te concederé
las peticiones de tu corazón
Salmos 37:4

Porque Yo soy el que produce tus deseos
Filipenses 2:13

Yo puedo hacer por tí mucho más
de lo que tú podrías imaginar
Efesios 3:20

Porque Yo soy tu mayor alentador
2 Tesalonicenses 2:16-17

Yo también soy el Padre que te
consuela durante todos tus problemas
2 Corintios 1:3-4

Cuando tu corazón está quebrantado,
Yo estoy cerca a tí
Salmos 34:18

Así como el pastor carga a un cordero,
Yo te cargo a tí cerca de mi corazón
Isaías 40:11

Un día Yo te enjugaré cada lágrima de tus ojos y quitaré
todo el dolor que hayas sufrido en esta tierra
Apocalipsis 21:3-4

Yo soy tu Padre,
y te he amado como a mi hijo, Jesús
Juan 17:23

Porque en Jesús, mi amor hacía tí ha sido revelado
Juan 17:26

Él es la representación exacta de lo que Yo soy
Hebreos 1:3

Él ha venido a demostrar que
Yo estoy contigo, no contra tí
Romanos 8:31

Y también a decirte que Yo no estaré
contando tus pecados
2 Corintios 5:18-19

Porque Jesús se murió para que
tú y Yo pudieramos ser reconciliados
2 Corintios 5:18-19

Su muerte ha sido la última expresión
de mi amor hacía tí
1 Juan 4:10

Por mi amor hacía tí haré
cualquier cosa que gane tu amor
Romanos 8:31-32

Si tú recibes el regalo de mi Hijo Jesús,
tú me recibes a Mí
1 Juan 2:23

Y ninguna cosa te podrá a tí
separar otra vez de mi amor
Romanos 8:38-39

Vuelve a casa y participa de la mayor
fiesta celestial que nunca has visto
Lucas 15:7

Yo siempre he sido Padre,
y por siempre seré Padre
Efesios 3:14-15

La pregunta es...
¿quieres tú ser mi hijo?
Juan 1:12-13

Yo estoy esperando por tí
Lucas 15:11-32

Con Amor,
Tú Padre Omnipotente Dios


"Father's Love Letter Used By Permission Father Heart Communications Copyright 2001-2008 Translated by Sergio Acevedo www.FathersLoveLetter.comwww.FathersLoveLetter.com/Spanish

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

DO THEY SEE JESUS IN ME?

*

We were ALL made for a mission...God has a unique purpose & plan for everyone.
ALL MONTH, Every Week, Every Day...it's a lifetime experience!
This is where we share MISSIONS that have been placed on our hearts or in our lives. For God has given each of us a purpose & a unique plan to fulfill.
If you are new to Mission4Monday, please click here for more info.
A very special thanks to those of you (you know WHO you are) that faithfully have posted a MISSION4MONDAY whether you remember to link or not I appreciate it and if you are a regular and I notice, I have been linking you to the LINKY!
You are welcome ALWAYS to leave in the current comments a link to anything you share MISSION wise.
Thank you for placing M4M button on your posts, I so appreciate it! YOU each have presented FABULOUS ideas weekly!
**********************************************
Micey also has been to Haiti and shared. Please pray for Micey. Once again she has returned to help in Haiti!
Lots going on over here at a mission field at home in the USA. PRAISE GOD & continue to pour out blessings on Auto Mission & Sherry w/Cowboy.
Nancie was a participant in the very beginning, but unable to currently blog actively. Yet she still has much good material to read in her previous posts along her sidebar of a worldwide health mission.
New blogger that shares MISSIONS at times:
Here's a current post she shared.
****************************************
Choose one or all or any & you will be blessed!
or
I also have another MISSION: to PRAY, so you can visit our team blog, THE LIGHTHOUSE of PRAYER over here
*******************************************
Mission 4 Monday sadly ended last year as a meme, but I continue to share here and I know others also share various MISSIONS, especially the people above. Check them out!!! Encourage and perhaps join us.
Since my life is a MISSION, I share whenever I can. There are many of you, who do community involvement/church events, volunteer opportunities or know missionaries that you could share to motivate others. Motherhood and Homeschooling are MISSIONS and callings!!!
Each of these are MISSIONS and important to encourage others.
If you are doing something or share someone's MISSION on your blog, please leave your info in the comments anytime! Hopefully others will notice & come visit. THANKS!